بازدید رئیس پژوهشگاه میراث فرهنگی از پروژه مسجد ریگ

بازدید جناب آقای دکتر ذات‌الله نیکزاد، سرپرست معاونت پژوهشی پژوهشگاه میراث ‌فرهنگی و گردشگری از پروژه مسجد ریگ

بازدید از پروژه مسجد ریگ تراب با همراهی جناب آقای دکتر مصطفی ده‌پهلوان، رئیس پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، جناب آقای دکتر ذات‌الله نیکزاد، سرپرست معاونت پژوهشی پژوهشگاه میراث ‌فرهنگی و گردشگری، و همچنین جناب آقای عبدالمجید شاکری معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد

بازدید ریاست و معاونت پژوهشگاه میراث فرهنگی از مسجد ریگ مجومرد

در تاریخ ۱۵ دی‌ماه ۱۴۰۲ گروه طراحی خانه تراب با همراهی جناب آقای دکتر مصطفی ده‌پهلوان از محدوده مسجد ریگ مجومرد بازدید کردند.
در بازدید از مسجد ریگ یزد علاوه بر دکتر ده‌پهلوان (رئیس پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری)، سرپرست معاونت ایشان جناب آقای دکتر ذات‌الله نیکزاد نیز حضور داشتند. از اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد نیز جناب آقای عبدالمجید شاکری همراه ما بودند. در این بازدید، هیئت امنا مسجد ریگ نیز همراه این افراد در محل مسجد حضور پیدا کردند.

ارائه مطالعات پروژه مسجد ریگ

در بازدید از مسجد ریگ یزد تیم خانه تراب بخش‌هایی از مطالعات انجام‌شده را ارائه کردند و بر لزوم همکاری پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری و نیز اداره کل میراث فرهنگی استان یزد تاکید کردند. این همکاری در جهت انجام عملیات خاک‌برداری، شناسایی و آشکارسازی لایه‎‌های مدفون در ریگ است.

بازدید از پروژه مسجد ریگ تراب با همراهی جناب آقای دکتر مصطفی ده‌پهلوان
بازدید از پروژه مسجد ریگ


بازدید دانشجویان شهید بهشتی از پروژه خانه نیلوفر یزد


بازار مرمت ابنیه در ایران