بازدید دانشجویان شهیدبهشتی از خانه نیلوفر یزد

بازدید دانشجویان مرمت از خانه نیلوفر یزد

سه‌شنبه هفتم آذرماه ۱۴۰۲ خانه نیلوفر میزبان گروهی از دانشجویان کارشناسی ارشد مرمت از دانشگاه شهیدبهشتی بود.دانشجویان در بازدید خود از شهر یزد از کارگاه پروژه‌‌های خانه طالقانی و خانه نیلوفر  و همچنین پروژه‌ی به‌بهره‌برداری رسیده‌ بوتیک‌هتل بلند واقع در محله‌ی گازرگاه یزد دیدن کردند. اساتیدی همچون دکتر صفایی‌پور و دکتر جیهانی نیز در این بازدید حضور داشتند.


مشارکت خانه تراب در مدرسه حفاظت و مرمت رف


 

در بازدید از کارگاه‌های خانه‌نیلوفر و طالقانی، مهندس نجمه توانگر (مدیر این پروژه) درباره‌ مسیر تیم در برخورد با پروژه صحبت کرد.  این عضو خانه تراب طی کردن مسیر شناخت تا مرمت و احیا را شرح داد. و سپس به‌طور خاص چالش‌های پروژه‌های خانه تاریخی نیلوفر و خانه تاریخی طالقانی را شرح داد. همچنین درباره تعیین کاربری و تعامل با کارفرما نیز با دانشجویان گفتگویی موثر صورت گرفت.

مهندس محمدحسین دهقانی ـ مدیر دپارتمان طراحی خانه تراب ـ نیز توضیحاتی درباره‌ی شرایط کارگاهی و فنی در خانه‌طالقانی و مسیر‌ طی شده در گمانه‌زنی خانه‌ نیلوفر در مسیر شناخت خانه ارائه کردند.

بازدید از خانه نیلوفر - آذر ۱۴۰۲ - دانشجویان ارشد مرمت دانشگاه شهیدبهشتی تهران بازدید دانشجویان ارشد مرمت از خانه نیلوفر - آذر ۱۴۰۲

بخشی از محتوای این بازدید را از لینک زیر مشاهده کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *